Defintivitv sista dagen...

Idag är det sista dagen... Jag har inte bestämt mig än ifall det är den sistat dagen av frihet eller den sista dagen av ensamhet... Jag antar att det återstår att se...

Tyvvär så kan jag inte undgå att känna mig lite deppad idag ... Dem senaste dagarna har funkat... Eller om man jämför dem med dagarna jag haft innan så har dem varit underbara... Men jag har varit på hyfsat humör och jag har äntligen bestämt mig för att skita i Nico... Jag menar hon förtjänar inte min uppmärksamhet... Fast det va ett tag sen jag bestämde mig för det men endå...

Tyvvär så är jag fortfarande nere... Blev bättre sen Simon skällde ut mig för att jag va otroligt patetisk... Men det höll bara i sig till i dag...

Jag är rädd för mig själv... För jag minns att efter att jag och Nico gjorde slut förra gången så började jag tära på min omgivning... Jag njöt utav att plåga dem som väl vågade ta sig i närheten utav mig då... Jag minns att det va skönt att få göra det... men det ledde även till det som jag har nu... Inprincip total ensamhet...

Just nu är jag rädd eftersom att jag varit ifrån social kontakt så länge och jag vet inte hur jag kommer reagera när jag ska börja träffa folk igen... Jag är rädd att det blir som förra gången och jag börjar plåga folk igen...

Men å andra sidan... Vad gör det för skillnad... Jag kommer endå vara lika ensam lol...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0