En bra dag :)

Den här dagen har varit bra :)

Jag har inte tänkt på Nico någonting och det känns verkligen som att jag har inprincip kommit över henne... Jag menar ... Jag tycker fortfarande att det va ett misstag att det tog slut eftersom vi båda älskade varandra när hon gjorde slut och att två personer inte är tillsammans i tre år utav en slump... Nae... men det kommer väl alltid att kännas som ett misstag... Det tror jag ... men jag vill inte bli tillsammans med henne längre...

Jag menar jag tycker ju om henne och så... och jag vill jättegärna börja arbeta på att vara kompisar... Men jag håller med henne... Det kommer nog inte kunna bli något mer mellan oss... Men jag vill inte förlora henne som kompis... Och därför så hoppas jag att hon hör av sig snart ... för om hon och jag helt fortsätter med våra liv så känns det inte som att det kommer finnas en anledning sen att börja bli kompisar... Jag tror att det är bättre att börja jobba på det nu... Men det måste ju ske då Nico är redo för det ... Jag vet att jag känner mig redo nu... Men det gör nog inte hon... Men vi bestämde ju att hon skulle höra av sig nästa gång och det får bli så...

Har även bestämt mig för att sluta spela WoW... Va Simon som fick mig att ta det sista beslutet... Har ju inte spelat nu på aslänge... och när han sa han skulle börja raida igen och att vi skulle fara på matfesten på dagen för att han skulle raida på kvällen då insåg jag att det måste varit ett helvette för alla runt omkring mig och planera runt mina raidtider bara för ett spel... Nae så jag har bestämt mig för att sälja accet... och som det ser ut så kan jag nog få ganska bra för det ^^

Plus så har jag bestämt mig för att försöka övervinna min rädsla mot alkohol... Ska försöka igen... Ska fara på nån fest och pröva dricka ... och gillar jag det nu så kanske jag börjar festa eller nått och gillar jag det inte så kommer jag inte att göra det... Så enkelt är det... Massa stora beslut som ska fattas ^^ men nu ska jag se lite Scrubs godnatt

Kommentarer
Postat av: ddddw

det där är ett stort tecken på att du inte har kommit över henne ....

kom över det och ge dig någon gång !

2009-08-26 @ 22:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0