En dag...

Den här dagen har varit konstig...

Jag va på ICA idag och jag hackade sallad nästan hela dagen... Gillar att hacka sallad för det är rätt monotomt och när jag gör saker som man inte behöver tänka för att göra så kan jag flyta in i mina egna tankar och tänka och tänka och tänka...

Dagen gick riktigt fort i början... men mot slutet bara saktare och saktare...

Efter jag slutade så träffade jag Donka på stan... hann inte träffa henne så länge för jag och Morsan skulle fara och köpa internetkablar... Så nu kan jag faktiskt blogga från mitt nya äckel biega rum istället för att sitta på golvet i hallen...

Jag såg Theet idag också... den va jättedålig... Men å andra sidan förväntade jag mig inget annat heller...

Pratade med Nico över sms igen... Hon tycker det är för tidigt för oss att börja träffas... Det tycker inte jag ... Men hon sa att vi skulle vänta ett bra tag till innan vi börjar träffas... ... ... Och jag respekterar det..

Jag måste vara ärlig och säga att jag har börjat tappa tron om någonsin få se henne igen... Jag tycker det är synd att det ska vara så här... Jag hade velat vara kompis med henne... Men det är ju helt och hållet upp till henne...

Jag lade upp ett dagens citat innan... och nu hittade jag faktiskt videon där det sades på youtube... Varsågoda och njut:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0