Fan fan fan...

Jag känner mig så djävla nere...

... Hade världens konstigaste dröm inatt... Jag drömde att Nico stog bredvid mig och sa att allting va bra igen... Att vi skulle försöka igen och att vi skulle få det att funka... ..

När jag vaknade upp blev jag så djävla besviken när jag vaknade... Nog så förstår jag henne... Jag skulle inte vilja vara med mig heller om jag va hon... Jag menar det finns ju miljontals killar där ute som är bättre än mig... Och nu efteråt så har jag bara betett mig som en galen person hela tiden... Jga förstår henne i det fallet...

Hon sa till mig att det inte va jag som va felet... Men endå så sitter jag här och skyller det på mig...

Jag saknar henne så mycket...Jag saknar allt som hon gjorde... Det jag saknar mäst av allt är hur hon brukade börja gråta på nätterna när vi sov med varandra för att hon ville att jag skulle krama henne eller bara vara nära henne ... och vad gjorde jag... jag blev sur på henne... JAG ÅNGRAR SÅ MYCKET ALLT DUMT SOM JAG GJORDE... Jag önskar jag kunde gå tillbaka i tiden och göra det ogjort... Jag vet inte vad jag ska göra.... Jag älskar henne fortfarande och det har bara gradvis blivit värre... Allting känns meningslöst nu... Jag har ingen vilja för nånting... Som att meningen med livet helt plötsligt försvann... Som att allt jag behöver för att leva inte excisterar längre...

Jag önskar hela tiden varje dag att hon kom till mig och sa att vi kunde försöka en sista gång... Jag är inte beredd på att ge upp allting nu... för det känns som att jag fortfarande har så mycket att ge henne... Att vi har så mycket som vi egentligen skulle gjort tillsammans...

Fast även vad jag än gör ... även fast att jag skriver det här... så känns det som att hennes enda kommentar kommer vara... "Anders du måste komma över mig... Det kommer aldrig vara vi två igen" och det spräcker mitt hjärta när jag tänker på det... Att jag älskar henne fortfarande älskar henne och skulle göra vad som helst för att få vara med henne... Fast hon vill helt enkelt inte träffa mig.... Jag saknar henne så mycket... Jag tror inte att hon förstår hur mycket hon betyder för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0