Första dagen på ICA

Idag har jag gjort min första dag på ICA torget ^^

Va riktigt kul faktiskt... Fick göra lite olika saker... Och alla va jättetrevliga...
Tror jag kommer trivas där under min prao :) ...

Efter jag slutat så hade jag och Simon tänkt fara och skjuta...
Har sett fram emot det sen i fredags... men det blev inget för Simon skulle plugga körkortsteori... Ska inte jag ljuga... Jag blev faktiskt rätt besviken... Men Simon har ju teori provet imorgon... Så jag förstår honom...  Det får bli nästa måndag istället...

När jag ringde honom så va han med Nico... Dem skulle gå och köpa hamstermat...
Jag vet inte vad som hände... allting gick så fort... Men jag tror att jag först kände avundsjuka för att dem fick vara med Nico och inte jag ... Sen kände jag ilska för att jag tänkte att Simon hellre va med henne än med mig... sen kände jag värme mot Nico... Sen blev jag besviken på mig själv att jag känt allt det där...

Jag menar det är som att jag känner tvärt emot vad som egentligen är... Som att mitt sinne har kommit i trotsåldern...

Jag menar jag vet att jag inte kan vara med Nico... för hon vill inte vara med mig... Och jag vet att Simon inte väljer bort mig för att vara med Nico... Och jag vet att Nico inte känner något mot mig SÅ VARFÖR MÅSTE JAG KÄNNA SÅHÄR MOT HENNE?!?!

Jag fattar mig inte på mig själv...
Jag skulle kunna ge upp allting bara för att få vara vän med Nico...
Men hon skulle inte göra detsamma mot mig...
Jag vet att det är över...
Men endå längtar jag tillbaka till vad som va mellan oss...
Hon har förklarat att hon inte vill vara med mig och att hon är över mig...
Endå så vill jag att hon ska komma och hälsa på mig när hon ser mig...

Jag är fucked up... Det här måste få ett slut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0