Helgen...

Nu är helgen över... Ska alldeles strax fara till min praktikplats... Tror det kommer bli jättekul :)

I helgen gjorde jag något som jag aldrig skulle ha gjort... Jag ringde Nico... Först så svarade hon inte... så jag ringde typ 50 gånger... minst... Sen började hon trycka upptaget... så då smsade jag henne...

Jag skrev att jag saknar henne och allt sånt... Och hon skrev tillbaka att vi aldrig kommer att bli ett par igen... att hon kommit över mig och att vi aldrig kommer vara rätt för varandra igen...

Då insåg jag... att jag behövde tid ifrån henne att inse att jag älskade henne... och hon behövde tid ifrån mig för att inse att hon inte älskade mig...

Jag önskar att det vore annars... men nu är det inte det...

Jag ska försöka hålla mig borta från henne... Men igår va det nära igen...

Jag känner mig så ensam utan hon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0