Idag har varit en konstig dag...

Idag insåg jag att jag har förändrats... Jag kom bara på att jag skulle gå till Simon ... Åsså gjorde jag det... Sen va jag där typ en halvtimme och sen skjutsade dom hem mig.... Medans jag och Nico va tillsammans så avskydde jag motion och nu helt plötsligt så går jag 1,5 mil helt självmant utan anledning....

Plus att jag har typ slutat spela WoW... Känns som det va en evighet sen... som jag ens sneglade mot WoW ikonen... Jag är förbluffad över mig själv... Jag vet inte vad det är som hänt med mig och jag vet inte hur det hände...

Jag tror det började med att jag tog en lång promenad varje gång jag kände mig nere... Så det blev rätt många promenader... Sen så flöt det bara på eftersom... Det är faktiskt riktigt skönt att få komma ut och gå lite grann och rensa tankarna :)

Men nu borde jag sova för jag ska upp i skolan imorgon ... peow peow hare ^^



Kommentarer
Postat av: Jessika

Du var ful idag, alkis :P

2009-08-20 @ 15:13:08
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0