Idag

Idag har det varit kul :)

Donka komme och hälsade på vid tolv tiden inatt och det va riktigt kul faktiskt ^^
Hon fick mig på bättre humör :)
Och sen efter att hon farit sov jag och på morgonen så ringde Micke och frågade om jag inte ville komma förbi idag :)

Sa att jag skulle snacka med simon först för vi skulle träffas i helgen ^^ Fast jag fick inte tag på han så jag drog till Micke och Jessika och va där hela kvällen till typ nu ^^ Och vi hade det jätte trevligt och dem bjöd på mat och allt sånt :)  Gick både dit och hem så jag kände mig riktigt hurtig lol ^^

Nu måste jag bara komma med det perfekta avslutet så har jag haft en perfekt dag ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0