Igår was awesome :)

Va ganska lite att göra på ICA igår... så det blev lite långtråkigt där... gillar att hålla mig själv igång hela tiden... Men det va kul att prata med alla där ^^ Dem e grymt sjyssta :)

Efter jag jobbat så rusade jag hem och duschade och gjorde mig i ordning för att se på bio med Karin ^^ Vi hade det jättetrevligt och det verkar som att jag och hon delar samma filmsmak ... Efter bion träffade vi Simon och Marre, dem skulle se samma film som oss fast den senare föreställningen... Sen så gick jag och Karin till busstationen åsså pratade vi en massa om saker och hon frågade hur saker går för mig med att komma över Nico och jag sa att jag inte hade några känslor för henne längre men att jag fortfarande gärna vill vara kompis med henne ^^
Jag gillar Karin... Hon får mig att känna mig trygg :)  Sen jag komme hem så pratade vi en massa på msn ^^

Aja idag har jag fullt upp xD Det va meningen att jag skulle börja flytta idag... men morsan sa det till mig igår ... så jag sa never ever... Hon bryr sig verkligen inte om vad jag tycker och tänker eller om jag ska göra något ... Hon tror bara att hon kan släppa sånna saker och att jag bara ska finna mig i det... LoL

Men det blir matfesten idag för hela köret ^^ Marre och Simon klockan 12<3 John och Natalie klockan 15<3 Karin klockan 17:20<3 Karin kunde inte ta sig hem sen så hon ska sova över hemma hos mig åsså ska vi se film och se farliga ut ^^ Plus att vi har huset för oss själva för morsan och Jim ska sova i lägenheten! Som sagt kvällen är späckad och den kommer bli awesome! Känner mig på topp idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0