Jag förstår nu...

Jag förstår nu varför Nico blev sur över att jag inte följde henne och tog körkorts kortet... Jag förstår nu varför hon blev sur varför jag for hem istället för åt med henne... Jag förstår henne...

Jag Försöker sova... men kan inte låta bli att tänka tillbaka på dem där sista veckorna då allting gick fel...

Och nu förstår jag att det var jag som gjorde fel... det tog mig jätte långt tid för något så uppenbart ... Jag förstår varför Nico reagerade så som hon gjorde...

Jag känner mig som en idiot och jag vill inget hellre än att säga det här till henne... Tyvvär så kan jag inte säga det till hon... Så jag får helt enkelt skriva det här och hoppas att hon ser det...

Nico, jag förstår nu varför du blev så sur för att jag inte klev upp ur sängen och följde med dig och tog kortet... Jag va en idiot som sa att jag inte skulle det efter att du blev så glad när du trodde att jag sa att jag ville följa med... Jag vet att jag gjorde fel och jag ångrar det... Jag förstår även varför du blev arg när jag satte WoW i före dig på skellefteå festivalen... Du blev tvungen att äta själv och jag trodde inte att det var någon big deal då... Men jag förstår det nu....... Hade jag haft en andra chans så hade jag gjort saker och ting på ett annat vis... på det rätta viset... Jag hade aldrig mer satt något före dig...  Tyvvär så kom det här alldeles för sent... Jag va för stolt för att inse att jag hade begått misstag... Jag va en usel pojkvän och jag ångrar vad jag gjorde... Men nu är allt förbi...

Du säger att du är över mig... och att jag måste respektera att du vill bli lämnad ifred... Fortfarande så kan jag inte lova något... men jag kan lova att jag ska försöka... Du har gett mig dem, än så länge, tre bästa åren i mitt liv... och jag ska försöka att se det som att vi iallafall hade en underbar tid tillsammans... Det här är mitt sätt att försöka komma över dig och jag hoppas att du läser det här... Jag måste inse att det är över... och jag hoppas att du inte tycker att jag är en idiot för att jag ringer och stör dig hela tiden och smsar... Snälla ... Ha bara tålamod med mig...

Du har varit min stjärna i natten... Du har lett mig i rätt spår och funnits där för mig... Jag ska försöka att se åt ett annat håll... Jag vill bara att du ska veta att du är bäst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0