Jag har insett en sak...

Jag har tänkt mycket ...

Man tänker inte ofta på vad man har när man har det bra... och varför skulle man? Jag menar när man har det bra finns det ingen anledning att tänka på vad som skulle hända om allt det man har försvann... Tyvvär kan det vara så att man ibland kommer in i risksoner där man vet att det här kan braka käpprätt åt helvete... Och när jag säger det här så menar jag relationer... Att när man vet att nånting kan gå åt helvette så är det inte det problemet man ska fokusera på... Man måste se sig runt och fortsätta finnas där för alla andra ... för om man börjar bry sig för mycket om andra personer så kommer det att braka med den personen som man allra helst inte vill att det ska braka med...

Dock så ifall det endå händer att det brakar med den bärande väggen i ens liv så behöver det inte vara så att det är slutet... För den platsen kommer fyllas upp med någon annan... Och man kanske inte kan få excakt samma sak med den personen... men å andra sidan, vem bryr sig? Jag menar den här nya personen kommer tillföra något nytt till ens liv... och när den personen försvinner så kommer det att komma ännu någon ny och så kommer det fortsätta...

Tyvvär så är det synd att risken finns att man aldrig mer träffar dem personerna man lämnar bakanför sig.... men det är den risken man får ta... Även om det suger anusbulle ibland...


Tack för att du finns nya person....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0