Jag önskar...

Jag saknar henne jättemycket... Jag vill ringa henne prata med henne bara för att få höra hennes vakra röst... Men hon sa klart och tydligt att jag inte fick... Men jag vill endå... Men jag är för rädd för att hon ska bli arg på mig och säga att hon aldrig mer vill träffa mig... Jag är även rädd för att hon ska tycka att jag aldrig lämnar henne ifred och bli arg på mig över det...


Jag önskar att hon kunde ångra vad hon gjort... Men det är inte längre mig som hon vill ha... Jag vill så gärna få vara nära henne igen... Det gör så ont när jag tänker på det... Fyfan... ... ... Simon sa att om jag sysselsatt mig så skulle jag inte tänka på henne längre... men hela dagen på skolan så har jag bara tänkt på henne...

Jag har aldrig kännt för en tjej så som jag känner för Nico... och alla säger till mig att gå vidare... Men jag kan inte.... Framför allt så vill jag inte... Jag saknar henne så mkt... och det gör ont när jag tänker på att hon inte vill träffa mig...

Jag skulle kunna ändra vad som helst med mig själv ifall jag bara fick vara med henne...

Jag önskar att hon ville vara med mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0