LOLOLOLOL


ddddw om En bra dag :):

det där är ett stort tecken på att du inte har kommit över henne .... kom över det och ge dig någon gång ! 26 Augusti, 22:22

LoL jag skrattade så mycket när jag såg det xD

Det här är alltså en person som försöker övertyga mig om att jag inte är över Nico och sen få mig att komma över Nico? LoL  Plus att den här personen verkligen tror att jag bryr mig om vad en "Anonym" person kommenterar på min blogg xD Ett bra tips är ju att tycker du inte om vad jag tycker och tänker så läs det inte bara :) Plus så vet jag vem du är ... man är faktiskt aldrig riktigt anonym på internet :) Du gav mig iallafall ett gott skratt ^^


Igår va jag hos Simon och vi bastade och badade i ån ^^ Det va skönt och kallt på samma gång ^^ Så vi satt där och pratade en massa och hade det trevligt ^^

Idag så va jag med John ^^ och Simon fick sitt körkort och Marre med ^^ Så det blev en trippelbra dag :)  Så vi träffade dem på matfesten åsså for vi på Ainas och fikade :) Sen körde Simon runt jag och John för Marre for på ett hästmöte ^^ Åsså for vi förbi hos Micke och Jessica och fikade lite där med LoL

Sen for vi hem ^^ Har varit en grymt bra dag och imorgon så lär det också bli det för då ska jag på BIO med Karin ^^ HAre hej bullpastej

Kommentarer
Postat av: John

nice dag! :)

2009-08-28 @ 14:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0