Nytt nytt nytt... ... ...

Igår va jag först med Simon, Marre och John (Natalie kunde inte komma) åsså va vi på matfesten och käkade jättegod mat ^^

Sen efter det så for Marre och Simon hem och John stannade kvar med jag och Karin... Efter ett tag så for John också... vid åtta tiden ungefär ^^ så då blev det bara jag och Karin kvar :) Åsså började vi prata... och vi pratade... och vi pratade och sen blev typ klockan tolv och då såg vi "Drag me to hell"... Den va hyfsad... Rätt dåliga effekter och så och den va inte så läskig... Men endå hyfsad.. Sen efter filmen så pratade vi mer åsså åt vi godis som jag köpt.. (Va flera veckor sen jag åt godis *mums*) Åsså spelade Karin "Left 4 Dead" och sen spelade vi Guitar Hero och pratade ^^ Jag hade det jättetrevligt :) Men sen vid 5 tiden blev jag så trött så då sov vi...

Sen imorse så ringde Simon och väckte oss xD Sen kunde jag inte somna om så då klev vi upp ^^ åsså for Karin hem... Sen kom Simon åsså skulle han hjälpa mig att flytta... BTW så är det här det första blogginlägget från den nya lägenheten ^^

JAg och Simon har jobbat hela dagen... Så nu har vi fått alla mina saker från huset och hit ^^ Känns underbart... dock så ser mitt rum ut som ett förråd som folk bara kastat in saker i men det kommer bli bättre har jag intalat mig xD BTW TACK SIMON FÖR ATT DU HJÄLPTE MIG FLYTTA! DU ÄR GULD VÄRD! Han Frångick en kväll med sin flickvän för att hjälpa mig flytta ^^ Simon är fan underbart snäll :)

Det va jättetungt att bära alla möbler och saker... svettades som ett anus xD Men det va värt det då vi for och köpte hamburgare på krysset ^^ Vår beställning såg ut såhär: 1x Buremål 1x Dubbelt Buremål 2x Smältost 2x Chilicheese = 171kr ^^ Va jättegott xD jag åt upp mitt dubbla buremål, mina chilicheese, Simons Chilicheese och lite utav Simons buremål ^^ Fast att jag inte ätit på länge så har jag inte mist förmågan att trycka i mig massa mat LOL! xD Och det bästa va efter vi flyttat allt färdigt så for jag och Simon och dunkade "I want it that way" med Backstreetboys ^^ Va skitkul!! Kan bara tänka mig hur det såg ut ^^ Två svartrockare som sitter i en bil och dunkar den låten på högsta volym och sjunger inlevelsefullt med! xD UNDERBART! xD

Imorgon va de meningen att vi skulle fara och skjuta jag och Simon... Fast Peter skulle göra annat... så det vart uppskjutet till på tisdag ... Känns iallafall bra att ha en fast påle att vila på.. Så jag vet att iochmed skjutningen så får jag komma ut en dag i veckan ^^

Men nu ska jag ta bort mitt smink och lägga mig, för imorgon är det en ny superkul dag på ICA torget och den här kycklingpappan måste vara på topp för att rycka in som Alfred nån gång under dagen xD

HAre gott alla brudar och Brullor ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0