Ett blogginlägg från Umeå

Jaasi nu har man avskaffat julafton och allt sånt xD Fick lite allt möjligt :) Blanda annat en mobil som jag har suttit och lekt med i sinne nu sen dess xD Nygammal va den :) Sen nu så har man läst lite bok osv också :) Snart avklarat den sista Harry Potter ... vilket va värdelös xD

Man har inte haft så mycket tillgång till dator så de e därför jag inte varit vid datorn något :/ men men... Har varit skönt att få komma ifrån skellefteå... men å andra sidan har jag haft ett oro i magen hela tiden... Varit orolig för att man inte hört av folket hemma något nästan... och särskilt en speciell person... Men men ...

har känt mig lite deppad dom sista dagarna till och från... men i stort sett har det varit bra :) Har varit omgiven av trevlig släkt som man kunnat prata med :) Och sen har man ju fått ett litet tilskott som heter Olle i släkten ^^ Mitt kusinbarn blire ^^ Höll i honom idag och han har redan lärt sig yla som en varg ^^ (Fast inte för att han är missnöjd xD ) Kul kul :) Kräks, Äter, Bajsar, Sover och Babygymmar är hans fritidsintressen xD Men men små krabater ska det ju också finnas ^^

De va allt från Umeå ^^ Kommer hem på måndag :) Sii nä je draa ivää ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0