Glad :)

De va länge sen jag skrev här :/

Jag är iaf jätteglad :) Imorrn ska jag först duscha, sen fara ner på stan med morsan och köpa slips + skjorta till julafton, sen ska vi vidare till Ramus där jag ska lämna in gitarrn för justering... Längtar tills jag får tillbaka den :) Den kommer låta som guld då ^^ För nu är strängarna nybytta också :) Kommer bli awesome ^^ och efter det bär det av till stiftesgården där jag ska jobba igen :) Men snart är julborden slut :( Då kommer de bli mycket mindre jobb på stiftsgården :( Det suger bulle... men men...  Har beställt mina fina googles idag :) Har även laddat upp inför nyårs :) jag längtar tills dess :)

På tisdag far jag ner till umeå ... Så då hör ni nog inte av mig på en dryg vecka ... Men men... måste packa lite inför de också...

Aja nu ska jag sova :) Godnatt allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0