Hade tråkigt så jag snodde den här från en annan blogg...

Kärlek

Är du kär? - Kunde vart

I vem isåfall? - Ingen
Har du verkligen varit kär?- Inte sådär så att man är galen i den andra personen lol...
Har du sagt "jag älskar dig" utan att mena det?- Ja
Är du rädd för kärleken? - Ja


Badgirl / badboy

Har du snusat? - Ja antagligen...

Har du haft sex med någon & sedan ångrat dig? -Ja
Har du haft sex offentligt? - Beror på hur man ser på saken...
Har du haft camsex? - Skulle nog inte falla mig in...
Har du spelat klädpoker? - Ja
Tycker du att det är coolt att supa? - Nej ...

Utseende

Hur lång är du? -
195
Ögonfärg? - Gröna och bruna typ.. mest bruna
hårfärg? - Brunt
Stil? - Har varit lite skiftande... men jag återgår nog till svartrock igen snart...
Är du nöjd med ditt utseende? - Antar det...
Är du mogen? - Inte mkt...


Fritid

Du har varit på läger? - antar de...

Du skriver låtar/dikter? - Låtar... men har inte kommit så långt..

Du spelar handboll/basket? - Nej
Du spelar fotboll/innebandy? - Nej
Du är ofta med kompisar? - En del...



Du tycker om att

[
X] Kramas
[
X] Prata
[
x] Sova
[  ] Gå upp tidigt
[
x] Lyssna på musik
[
] Lyssna på musik i hörlurar
[X
] Vara på stan
[X] Vara ensam
[
X] Vara med kompisar
[
] Vara i skolan 
[X] Vara hemma
[
] Shoppa
[
x] Se på film

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0