Jao jao pao lao xD

Fan inte händer de så mkt egentligen.. .hade typ glömt bort att jag hade bloggen xD ... Va och opererade mig igår... De gick väl sådär... Vaknade upp ur narkosen innan dom va färdiga ... så dom sista fem minutrarna av operationen va jag tvungen att vara vaken.. å de va ju kul eller va de de? xD Nej de va de nog inte...

Fick ett glas saft efteråt iallafall xD så då va de ju värt de... eller va de de? Nae de va de nog inte... Sket typ ut tarmarna innan också eftersom jag va tvungen att drick 4 liter laxeringsmedel dan innan operationen... men aja de e sånt man får ta... Ska dock in på en till operation... eller vad man nu kallar det... Magnetröntgen ska jag iallafall göra... Din mami...

Mattias är fan snyggast... men han blev lite sur idag då jag kittlade honom lawl xD Men han är endå snyggast ^^

Här är en bild från dagen ^^ vit som ett spöke i ansiktet av näringsbrist, sömnbrist och vätskebrist ^^ Men jag klagar inte ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0