Malin ftw :)




Ja imorse va de jag och Malin av dom på festen som skulle in till stan klockan kvart över åtta ^^ Hon skulle jobba och de skulle jag med så då blev det så att vi tog bussen :) Vi snackade en del och så och när vi kom in till stan så bestämde jag för att vänta med henne tills hennes buss som skulle ta henne från stan och hem kom...

Så vi väntade där ett ganska bra tag och vips som det blev så kom det fan ingen buss xD Så Malin började ringa runt till sina päron och säga att hon inte kunde jobba pga att bussen va sen... men dom sa att dom verkligen tyckte att hon skulle fara.. Men hon förklarade att hon inte hade några kläder och hon skulle inte hinna hem för att byta...

Dom började prata om att ringa taxi och massa sånt... men kom tillslut fram till den awesome Idén att hon skulle köpa nya kläder på H&M som hon kunde ha när hon skulle jobba! ^^ Enda problemet va att H&M öppnade 15min före hennes buss skulle gå! ^^

Så vi rusar typ in på H&M och sliter ner ett par jeans och sen över till provhytterna, Hon provar dom och frågar mig typ "Ja vad tycker du om ... nedre delen av min utstyrsel" Jag säger "Aa snyggt" och sen bär det av mot kassorna och PEOW hinner med bussen^^

Helt awesome va de ^^ och snart bär det av till min första arbetsdag på stiftesgården! Älskar att jag ska få jobba där! Helt awesome folk som jobbar där och det känns som att det kommer gå riktigt bra :)

Här är iaf lite bilder från igår ska vi rymma här också ^^





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0