En tråkig dag..

Idag ringde Malin och sa att jag skulle uppbehålla några som skulle titta på hennes moppe... blev lite pinsam stämning när man försökte komma på något att prata om :) Men de va trevliga...

Senare bjöd jag Malin och Mattias på kaffe och vi hade det trevligt tills Mamma komme hem ...

Mamma och Malin börja gräla om pengar... Det slutade med att Malin for gråtandes hemifrån...

Det är tragiskt att man har en så egosentrisk som inte fattar att det finns andra än en själv som har det svårt just nu ...

Idiot är det enda jag har att säga... Jag har just blivit dumpad men jag har endå inte kunnat ställa upp för min omgivning...

Världen tar inte paus bara för att det är tuffa tider...

Känns lite surt att man ska börja ha massa problem nu med sin familj också... samtidigt som man har allt annat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0