En underbar dag :)

Den här dagen började dåligt men blev bättre mot slutet :)

Morsan komme hem och typ halvskrek på mig ... så det gjorde mig lite förbannad... Så eftersom grävde jag ner mig i diverse helvetten och blev på sämre och sämre humör... Så det slutade med att jag ringde Malin och vi träffades på Ainas och satt där och snackade i två timmar :) va grymt skönt att få prata ut lite ^^

Sen efter det så for vi hem och så visade jag min gitarr <3 och efter det så for vi hem till Mattias föräldrar så fick jag träffa dem också ^^ Dem va jätte trevliga :) Åsså gick vi ut med deras hund å sånt ^^

Va en riktigt lyckad dag faktiskt :) Jag känner mig på topp igen :) Den här dagen får mig att tänka på en låt!


Den här låten :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0