Ett slag mot självförtroendet...

Känner mig inte på topp idag...

Ska fara till Simon imorgon om jag kan få skjuts. Vi ska lana.

Vill köpa gitarren, men får jag inte pengar utav morsan vet jag inte om jag kan köpa den... och det ser inte så ljust ut på den fronten...

Vill ha något att tänka på...

Det enda jag tänker på när jag är ensam är just det att jag är ensam... Det känns som att det sitter en liten "Mini-me" i mitt huvud, som narrar mig för att jag är ensam och att vid just det ögonblicket så är det ingen i hela världen som väljer att vara med mig...

Just vid detta ögonblick finns det 6,781,287,503 registrerade människor på jorden och ingen av dem vill umgås med mig...

känns rätt så värdelöst faktiskt...

Jag vill vara en stark människa som tror på sig själv och som kan stå upp utan att en massa människor ska måsta hålla en uppe...

Jag vill inte vara en börda för någon...

Just nu vill jag inte excistera...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0