Händelserik

Blev för lat för att installera webbcamen... Gör det imorgon istället.... Hoppas det kommer nån dag utan regn nu... Jag vill gå ut och gå en bit... Börjar bli less på insidan av mitt rum .... '


Idag har varit en grymt händelserik dag... Vaknade klockan 12:00 ... spelade gitarr till klockan 16:00 for på obs och handlade ... sen hem och spelade gitarr till klockan 23:00 ungefär...

Har inte vare på så bra humör idag... vet inte varför ... men det blev en deppar dag...

Hoppas inte det blir en likadan dag imorgon... Pallar inte vara på dåligt humör hela keffla tiden...

Fan ... egentligen pallar jag inte skriva ... men jag väntar på att ett avsnitt av Dexter  ska ladda...

Gillar Dexter ... Han påminner mig om migsjälv... Inte att jag dödar folk.. men i sättet att tänka...

Ensamhet...
Det kanske är det som väntar mig ... Att jag måste vara ensam... Att sitta i mitt rum för mig själv och spela gitarr...
Visst det funkar nu... den här dagen har inte alls varit tråkig... och visst att jag kanske blir bättre... men det är inget jag vill göra i flera dagar i sträck...


Folk förändras och man tycker att en själv är den enda som är densamma...
...... I min ensamhet slipper jag iallafall oroa mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0