Alltså...

Jag är bara så djävla dålig på allt sånt där... Va bra på det förut... visste precis vad jag skulle säga... men det har typ försvunnit nu :/ Vet fan inte ens om det är någon som raggar på mig eller inte.... Känner mig helt djävla dum i huvudet på sånt xD Aja

Har vare me Simon och Marre idag <3 De va trevligt ^^ Vi pratade och såg tv och så ^^

Hann tom prata lite med hans morsa :)

Nu när jag komme hem så började jag leta efter kläder på internet... men hittade mäst bara sjuka saker ... som det här

 

Inte precis det som jag letade efter nej... Men aja har hittat lite sidor som jag tycker om ^^ Så snart blire å köpa mer byxor så man slipper ha samma hela keffla tidn ^^

Aja ska sova nu alla sexiga brullor ^^ Haregött :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0