Awesome kväll xD

Idag har jag vare på skolan ^^ Hade prov och så .. gick sådär...

Efter skolan va jag med massa trevligt folk på stan ^^ De va kul ... men sen så blev jag tvungen att fara ^^ För jag skulle upp på folkparken och servera xD

Det va skitkul och alla va så djävla glada ^^ Jag skulle fan kunnat jobba gratis bara för att de va så himla kul ^^ Och bra gick det också :)

Va sjukt mäktigt då bandet började spela efter avveckerna och alla reste sig upp och började sjunga med och dansa med xD 600 PERS SOM BARA SLÄPPER LOSS är en grym upplevelse ^^ De va ett sånt djävla drag att man bara swooscha runt där xD ^^ Ser fram emot att få servera fler gånger på folkparken :)

Fast jag lovade ju Josse att jag skulle skriva ett negativt inlägg om henne :/ Aja får väl skriva det här...

Josse jag är så djävla besviken på dig! Jag vill bara ta en trasa med t-röd på och stoppa den i munnen på dig och tända på! Jag är så djävla less på att lyssna på dig hela djävla dagarna!!!

Hahaha skojja bara du är sötast ^^

Aja nu ska jag fortsätta med mitt fredagsfirande^^

 

Btw de va en skitsnygg brud som va och serverade ^^ Hon hade typ rött hår i 2 tofsar ^^ Damn säger jag bara xD


Kommentarer
Postat av: josse

anders du måste börja ragga på brudarna du skriver om, rock out with your cock out

2009-11-21 @ 12:14:02
Postat av: Anders Wikström

Sv: Josse, Haha men det orkar jag inte... Man pallar inte bli nobbad hela tiden ...

2009-11-21 @ 13:20:12
URL: http://fishinabowl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0