Fan smörstekt fisk...

Jaasi ikv har jag vare på en trerätters middag på medlefors xD de e sånna förmåner man får då man går Restaurang xD Blev mycket intressanta diskussioner om hur man ska folk att välja lokalproducerat... En riktigt trevlig kväll i helhet! Och maten va gudomligt god ^^

Vad har man gjort på sistone då?

Jaasi orkar inte dra allt... men kan skrapa på ytan lite ^^ Va hos Micke och Jessika i fredags De va riktigt mysigt ^^ Jessika hade fyllt år så då bjöd dom på massor med gott fika ^^ Och mikael visade mig Aion xD Va faktiskt riktigt kul spel men jag har nog inte tänkt börja spela det endå ^^

Lite bilder från dagens festligheter ^^




Sen igår så blev jag horsminkad också ^^ Gick till skolan med det sminket xD Va väldigt underhållande xD jenica va snäll och redigerade bilden också xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0