Haha lolz

Vi i HR2 är nog den sjukaste klassen som någonsin gått HR xD Idag så hade jag och Mattias lite matkrig och jag och Johan lite bögsex <3

Johan fick grädde på kinden så då sa jag venta jag tar bort de åsså slickade jag bort det xD Haha vi kände oss mkt mkt gay då ^^

Och sen så fick jag grädde i handen å då tänkte jag "hehe vad kan jag göra för kul med det här?" Så då gick jag och höll om Mattias xD Blev väldigt gräddigt på hans axel då ^^ Med han gav igen med ketchup och bröd xD Då gick jag och hämtade en chockladkakebit och ställde mig och tugga på den... sen blev han brun på ryggen " Då sa han vafan det här är ju brunt... Vars hittade du det?" Då sa jag "I min mun" Sen skrattade vi alla så djävla mkt xD Sen fick han lite soya på sig också ^^ Sen slöt vi fred och började sjunga istället^^

Alla blev förvånade över vår sång... Men inte för att den va bra utan för att vi kunde så många låttexter från olika disneyfilmer hehheheheh xD Så då sjöng hela HR2 ut i falsetter och alla 3orna och dom andra köken stog säkert och höll för öronen ^^ Men det gjorde inte oss något ... för vi hade sjukt kul endå ^^


Kommentarer
Postat av: Anonym

okej, ja jag tänkte på att jag hört den förr och att den hette något med river, så du har nog rätt ;D

2009-11-09 @ 22:31:03
URL: http://chaaalllleeeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0