Idag har jag spelat in ^^

Idag har jag varit och köpt ett nytt headset ^^ Så jag har börjat spela in en låt nu ^^ Eller jag har mer eller mindre gjort den färdig  ^^ Men det låter inte bra endå... Funderar på att spela om den... känns lite surt endå när det typ tog mig 4 timmar att uppnå det som jag gjort med den här... men nu kommer det iaf gå mkt snabbare... när jag vet hur programmet fungerar... räkna med en kvart att spela in en ny låt och då är det bara om jag råkar spela fel (Vilket jag gör) ^^

Så snart har jag en liten miniskiva fixsad ^^ Jag hoppas det här går vägen nu ^^ Eller gör jag det? Tänk om ingen vill lyssna då det kommer till kritan? Tänk om alla går därifrån? Fan... Känner mig redan nervös... och endå så är det ett halvår kvar ... om jag ens får spela ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0