Ikväll

Ikväll har jag varit med Simon ^^ Vi bakade lussebullar och tittade på filmer på internet ^^ De va roligt :)
Sen skulle han fara och hämta Marre som va galen ^^

Efter de så såg jag Death note ^^ Har följt den ett tag nu och jag såg sista avsnittet idag... Man blir typ galen utav att se den... Men samtidigt så är den så himla bra... Den är nog den bästa serien jag någonsin sett ^^ Jag önskar bara att den inte tog slut... Men slutet va bra.. tyckte verkligen om det... det passade in i storyn och gjorde så att allting föll på plats :) Men endå...

 

 

Imorrn blire å va me Hanna efter skolan ^^ Hon e snäll :) Det kommer säkert bli awesome ^^ Vi får höras sen :)

 



Hah busflicka ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är snäll

2009-12-23 @ 15:33:33
URL: http://hannaalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0