Jaasi taggar som satan ^^

Jao jao skoldagen idag har varit riktigt tråkig xD Somnade på engelska lektionen... men vem gör inte det då man har Logart? xD

Däremot fick man ett spännande samtal om att man ska få jobba imorgon på folkparken ^^ Kommer bli awesome :) Fatservering och hela köret brukar dom ha där ^^

Har suttit idag och komponerat ihop en refräng till en ny låt ^^ Den här gången på engelska :) Jag gillar faktiskt det som jag skrivit än så länge :) Så nu blire att tagga :)

Trästock nästa året har man ju försökt sikta in sig på ^^ Dom bad mig skicka in en skiva med min musik till dom ^^ Så de ska jag göra ^^ Måste bara spela in en först xD Men jag håller tummarna på att jag ska få spela nästa trästocks ^^ Men med lite vilja, våld och vaselin ska väl de gå bra också xD

men ni får gärna kommentera och komma med förslag om vad jag ska spela ^^ Tänk bara på att jag bara har en gitarr xP Sexy babes :)


Kommentarer
Postat av: Mellie

Svar: Min Torsdag var också bra :)

2009-11-20 @ 07:41:31
URL: http://modeapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0