Jaasi varför inte...

Hittade den hära på en blogg så jag snodde den rakt av bara för att jag inte orkar plugga ^^

Namn? Anders Wikström

Smeknamn? Fläänie xD


Hur gammal är du? 17


När är du född? den nittonde mars nittitvå xD


Hur lång är du? Ungefär 1.95


Skostorlek? 47


Höger eller Vänsterhänt? Höger ftw ^^


Hårfärg? Brunt just nu men det är färgningar påväg xD


Frisyr? Vettefan.. krullskit som man försöker få lite bakåt på morgonen, men krullar bara ihop sig xD


Piercingar? Ögonbrynet, 2 i vänster öra och en i bröstvårtan ^^


Tatueringar? Nopes men det blir nog de me ^^


Vilken parfym använder du? Puma... vettefan vad den heter mer än det...


Vad är du rädd för? Jag är rädd för ett överflöd av ensamhet...


Är du allergisk mot något? Inte vad jag vet... men jag har ont i magen hela tiden... kan vara allergisk mot något...


Husdjur? En katt ^^ Funderar på att skaffa 2st takråttor också ^^ (Tror dom heter de)


Vart bor du? Sunnanå i skellefteå

Trivs du där? Funkar väl...

Hur många är ni i din familj?


Önskar du att du bodde någon annanstans? I en etta själv... längtar...


Vad heter din skola? Balderskolan


Vars är din skola? i skellefteå centrum nästan...


Trivs du där? Ja det är mkt trevligt folk ^^


Vad går du för linje? Hotell & Restaurang med inriktning på restaurang ^^


Är du kär i någon just nu? Nopes... hade jag någon som va kär i mig så hade jag nog velat bli... men annars avstår jag ^^


Om ja, vad heter han/hon? Kurt Einar den tredje av dalarslottet.


Tycker du om att vara singel? Ja men det har väl sina fördelar och nackdelar... precis som att ett förhållande även har det...


Har du någon gång gråtit för någon du inte kunnat få? Nja... det breror på hur man räknar... Men man skulle väl kunna säga ja...


Vad tycker du om kärleken? Ett pain in the ass... Blir man kär i nån så är den personen aldrig kär i en själv och är dom det så visar det sig att dom är idioter...


Tror du att du kommer gifta dig någon gång? Det tror jag knappast...


Barn? Tvivlar jag starkt på... fick jag ha barnet själv utan en morsa så skulle jag kunna tänka mig att skaffa barn ... men inte annars... Vilket aldrig kommer hända så nej.. inga barn...


Vänner? Vadå vänner? Som att man skulle vara helt utan eller? xD


Trivs du med dom? Ja dom flesta iaf ^^


Har druckit alkohol? Jao jao ^^


Brukar du dricka alkohol? ibland... inte så ofta, men när det väl händer så släpper man lös ordentligt... Annars så brukar folk endå tro att jag är full då jag är nykter xD


Har du druckit öl? jao ^^


Tycker du om öl? Nej x(


Vad gör du just nu? Sitter och lyssnar på musik och försöker komponera ihop en låt på gitarren ^^


Vad brukar du göra på fritiden? Spela gitarr, träffa folk, blogga, spela (mkt lite), gå i skola, osv



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0