Känner mig instängd...

Man låter sig luras att man är en fri själ med fri vilja.... Men det känns inte så... Man vill göra massa saker och man vill förverkliga sina drömmar... Men antingen så händer det ingenting alls... eller så går allting för sakta...

Jag känner mig instängd... I en bubbla... en bubbla av gamla bråk... En bubbla av gamla människor... En bubbla av gammal ångest...

Jag längtar till framtiden och önskar förändring... samtidigt som jag inte vill lämna det gamla...

Jag känner inte tillhörighet till någonting... Jag känner mig ensam utan någon eller några att hålla mig fast vid... Utan några tillhörigheter...




Såg en oerhört vacker tjej spela den här låten på balder idag... Jag vet inte om hon blev vackrare för att hon spelade den här låten och att jag tycker om låten så mycket... Men jag vet inte... Det känns som att det märktes i hennes ögon att hon va annorlunda än dom andra... Som att hon var renare på något sätt... inte dyster... inte ledsen... Jag vet inte... man kan göra många bedömningar från ett första uttryck... och många felbedömningar... och hade hon inte spelat låten hade jag aldrig lagt märke till henne ens...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0