Men lol...

Har hittat 3 par byxor nu som jag tycker är skitsnygga... Men jag får inte pengar till dom förrän den 20 säger morsan... Så det blir ju kul att se om dom finns kvar då... Haha morsan är en idiot rawr...

Det är iaf dom här byxorna jag har bestämt mig för ^^





Tycker dom är skitsnygga ^^ Ni får gärna kommentera om vad ni tycker om dom... Tar både negativ och positiv kritik ^^

Sen så har jag tittat på ett par googles också :) Men det får bli ett senare projekt :) Har inte riktigt råd till dom som det är nu :)



Tycker att dom är så sjukt djävla snygga xD Bryr mig inte vad andra tycker om dom för jag har alltid velat ha googles sen det att jag fick reda på att dom fanns ^^ Och dom här! Dom är precis vad jag letat efter ^^ Kommer bli awesome :) Fyfan vad sexy jag kommer bli!

Kommentarer
Postat av: josefina

du vet nog vad jag tycker anders , haha men wtf du e skön endå ;)

2009-11-07 @ 16:10:07
Postat av: John

Snyggt! :)

2009-11-07 @ 16:25:18
URL: http://revolutionbegins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0