Skyltsöndag

Idag har jag vare på skyltsöndag nästan hela dagen ^^ Vi stog med klassen och sålde fika ^^ Vi fick rätt mkt sålt och så^^  Simon och Marre kom förbi ett tag också ^^ Så då gick vi runt ett tag och tittade på lite olika saker :)

Sen efter att vi plockat ihop bordet så gick jag och träffade Malin och Mattias ^^ Vi gick på Subway åsså blev jag bjuden av Mattias :) Han e så snäll <3

Efter de for vi hem till morsan och drack glögg och fikade lussebullar och skit ^^ Och sen sa Malin att jag kunde få följa med hem till henne ... Så nu sitter jag här med Matte eftersom hon är och jobbar natt ^^ Ska sova här och så :) Kommer bli myspys :) Vi får höras nån annan dag hare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0