Twighlight fantaster titta hit...

Jag hatar Twighlight... det är nog en utav dom sämsta filmerna jag någonsin sett... men de va inte de jag hade tänkt säga till dessa hjärndöda människor som gillar twighlight... Det va musiken jag syftade på.... Det är en kunskap jag besitter om musiken som jag vill dela med er.... Eftersom endel twilight fantaster går så långt att dom tom gillar musiken i filmen så måste jag få säga det här...

Det finns en låt som folk kallar bellas lullaby i filmen... Det folk tänker på när dom hör den låten är egentligen River flows in you med Yiruma... Idioter är vad twilight fantaster är som sagt... Och ingen verkar ha märkt det heller... Plus att när man söker på youtube så finner man att det står att det är Edward Cullen som har gjort den... Vilket är fel.. Eftersom att Edward Cullen inte ens excisterar... Det är bara en roll i en film... och det är omöjligt för en filmroll att göra en egen låt...

Jag kan förstå varför folk blir så förvirrade eftersom regissören va så korkad och satte ihop bellas lullaby med River flows in you för att den skulle passa in i filmen... Men det spelar endå ingen roll...

Här kommer bellas lullaby (En skitkass låt btw):





Här kommer River flows in you som är GJORD UTAV YIRUMA:




Blir ledsen då hjärndött folk blandar ihop bra musik med dålig musik och inte ens kan hitta rätt person som gör låten... Jag menar... Det va ju inte så att folk gjort ett fel... Utan dom hade ju lyckats klantat till allt ihopa... Och speciellt när River flows in you är en så sjukt bra låt... Och när Yiruma är ett sånt sjukt geni.... Och själv tycker jag att intelligens ska belönas och inte dumhet...

Kommentarer
Postat av: John

sv: jo de är för att jag inte har några vänner :(

2009-11-10 @ 15:21:41
URL: http://revolutionbegins.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lär dig stava? Du kan ju också sluta vara så taktlös på fb.

2009-11-11 @ 09:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0