Det här lovet...

Det här lovet började illa... Jag har inte gjort någonting... bara suttit inne här på mitt rum... Mått dåligt och tyckt synd om migsjälv. LoL...

Efter ett tag börjar man undra ifall det här är vad man förtjänade... Och jag antar att det är det ... för annars skulle jag väl inte sitta här?...

Just nu hatar jag migsjälv...

Jag trodde hela tiden att jag kunde göra bättre... Men jag antar att jag inte kan det... Och du... Hur kunde jag ens tro att det va så? Jag fattar inte hur otroligt dum i huvudet jag kan vara ibland... Det fanns ingenting som stödde det ... men endå... Aja.. Vad säger vi om det här? Ingenting helt enkelt... LoL jag pallar inte bry mig...

Kommentarer
Postat av: F

Du är otroligt bra anders, det ska du veta!

2009-10-26 @ 12:21:49
URL: http://fridaed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0