Haha så djävla klockren ^^

Jaa idag så har jag gjort lite olika saker... Träffade bland annat Emanuel på stan... Han ville att jag skulle ta en kopp kaffe med honom ... men jag sa nej för jag hade inga pengar med mig lol...  Aja nästa gång så får jag ta 2 koppar med honom ^^

Efter det så for jag hem... Har pratat med massa folk på msn ....

Fick också veta att Rammstein har gjort en deluxe box till sitt nya almbum där det följer med special versionen av deras album, handklovar, glidmedel och 6 stycken dildos!!! Och då är det inte vilka dildos som helst utan det är avgjutna utav bandmedlemmarnas riktiga kukar! FYFAN vad jag skrattade när jag fick reda på att dom gjort det!! xD Det va så djävla klockrent ^^ Och inte nog med det så ser det ju riktigt snitsigt ut också ^^ Så här ser boxen ut:

haha idioter xD

 

Fan inte slutade dan med det här heller utan idag då jag skulle träffa Emanuel så va de några killar på stan idag med masker som hade guitar hero gitarrer och stod där och typ låtsades spela till en liten cdspelare som dom hade med sig xD Dom gjorde det för att samla in pengar till rosa bandet ^^ Stod där med världens inlevelse ^^ Det va fan klockrent :)

 

Aja vad säger vi om det här ... ingenting.. LOL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0