Jao

Ikväll har jag inte gjort så mkt... Bakat muffins och skrivit en dikt...

Dikten är till en svenska uppgift till imorgon... Har visat den för 2 personer och dom tyckte den va bra... Kan ju iofs kasta in den här också... Här kommer den:

Du och jag


Allting försvinner så småningom,
Allting förvandlas sakta till aska,
Allting förändras till något annat,
Det är vad jag tänker när jag håller dig,
Du är vacker som en nyknoppad ros,
och tanken på att förlora dig,
får mig att tveka,
men när jag hör din röst,
Så lugnas jag,
Och jag förstår att du är min,
När vi förenas i en kyss,
Inser jag,
Att allting försvinner,
utom det vi skapar just nu,
Minnen.

De va de... Ni får ju gärna kommentera om vad ni tyckte om den...

Nae ikv så hörde en kille av sig om WoW accet också... 1600 spänn blire för det... Fast han visste inte om han skulle köpa det än... Men aja vi ser väl ^^ Hoppas de så har jag lite pengar att spela med ^^ Kommer bli awesome :) Tror inte jag kommer sakna min gubbe iaf... För jag har inte ens tänkt på att börja spela igen sen jag slutade... Så det känns bra ^^

Men nu ska jag nog sova :)


Tyvvär så vet jag att du inte pratar om mig... Men jag önskar att det va så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0