Sexigaste killen idag! xD

Det värsta är att jag vet att det kunde ha varit jag om jag inte lagt av i tid xD


Subban får mig att gå bärsärk

Endast seriösa svar önskas. /T.S

Jag har ett problem. Jag och min Sambo har varit ihop snart 3 år. Vi har en son som precis blivit en månad gammal. Vi bor ihop, jag jobbar och ser till att allt funkar. Jag har ett stort och viktigt intresse (för mig), jag spelar World of Warcraft. Detta är något jag gjort i snart 6 år, jag är på en väldigt hög level och har enormt mycket resurser till min profil. Detta är självklart väldigt viktigt för mig. Måste jag välja, så väljer jag spelet. Framför min blåsta sambo som inte har ett ända intresse. Hon verkar inte förstå att detta är något som betyder något i mitt liv.
Exempel: Hon vill att jag ska fixa middagen, jag har precis loggat in och börjat spela. Vem som helst borde förstå att det är inte direkt läge då att börja kräva saker av mig.

Jag tar hand om vår son, vi har gjort nåt slags schema som jag följer perfekt. Jag älskar honom mycket, och ser till att han har det så bra som möjligt. Men jag tycker att jag ska få min tid till spelet också. Visst det kan gå till överdrift, men jag har kompromissat färdigt. Jag är nere på 3-4 timmar per dygn, vilket är knappt hälften av vad jag borde för att inte halka efter. Jag har investerat mycket pengar och tid åt min profil på WOW. Vad säger jag till min sambo, så att hon ska förstå att det jag vill är att ha min dator tid ifred?!

/Nörd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0