Squab

Hade planerat annat för idag... Men nu blev det så att brudn som jag skulle göra det med blev sjuk... Så idag blev de att tvätta och städa istället... Och se på film.. Inte världens roligaste söndag.. Men man tar sig igenom den endå :) Har spelat mkt gitarr idag också ^^ I torsdags så tog Doris och Andreas tag i utvärderingar utav vår tid i restaurangköket och jag fick veta att det inte är okej att vara i städskrubben med brudar under arbetstid.... Kunde jag räknat ut själv faktiskt... Men vad ska man göra då man blir insliten? LoL...

Va ett tag sen jag skrev här nu... Jag kommer inte göra så som jag gjort förut och dra en kort resumé över vad som jag gjort på sista tiden... Jag lämnar det helt och hållet till er fantasi...

Ska se om jag pallar skriva oftare... Gjorde det idag för att jag hade tråkigt men men...

Här har ni en hint på vad jag hållit på med iaf :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0