Tjo :)

Idag har varit en roligt dag :) Började dock lite dåligt... sov bara 4 timmar... Men det får jag väl ta igen inatt ^^ Efter skolan så gick jag och Sofhia på stan ^^ De va kul :) Vi gick runt på olika affärer och prövade kläder åt mig :) Jag hittade en skitsnygg läderjacka som jag funderar på ^^ Vi får se hur det blir med den imorgon!

Sen då väntade vi tills Hanna slutade åsså for vi på Subway och Käkade ^^ De va gott ^^ Hanna är typ stamkund där så jag tog samma som hon tog ^^ Kyckling med vitlökssås :) Sen efter det skulle både Hanna och Sofhia till bussen så då gick jag helt enkelt hem ^^

Hemma så återuppväckte jag gamla minnen och satte igång ett spel som heter heroes of might and magic 3... Jag spelade det jättemycket då jag va liten så de va rätt kul att spela igen :) Satt och spelade spelet i några timmar sen blev det en bugg och spelet stängde ner sig utan att jag hann savea... Men det är sånt som händer :)  Jaa nu ska jag nog se lite film innan jag lägger mig :) Vill inte ha fjärilar i magen medans jag försöker sova ^^ För då går det oftast inte sova LoL ^^



Kommentarer
Postat av: Anonym

im the experts of expert på subway ! :D

2009-10-06 @ 20:25:41
URL: http://hannaalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0