Aha!

Idag har varit en händelserik dag xD Två brudar på skeria drog in mig i en strädskrubb idag ^^ Det va mysigt lol :) Sen efter skolan for jag hem... Ska plugga lite inför provet nu på måndag :)

Såg idol ikväll det va bra ^^ Endel är riktigt duktiga... Men verkligen inte den där djävla hamsterflickan.. Hon suger ju :O Fattar inte varför dem ens låtit henne vara kvar så här länge... Aja..

Jag fattar mig inte på dig... Du vet säkert vem du är... Det enda du hade behövt göra är att säga förlåt... Jag hade förlåtit dig... Fast vad vet jag.. du kanske inte har något intresse utav att vara kompis med mig? För det va ju va du sa sist... Men endå... Bara så du vet ... Jag kommer inte att höra av mig till dig... Om du är intresserad så vet du iaf nu... Jag tyckte om pratstunderna vi hade lol


Här är en bild på mig då jag försökte se sexig ut när jag va på skeria LoL Går alltid lika bra xD Aja nu blire plugg gnatt allihop

k

Va bara tvungen att ta med den också lol
fhjkl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0