Awesome ^^

Idag gjorde jag och Johan helt awesome mat ^^ Vi gjorde enkelpanerad havaborrsfilé med citronsky och parmesan risotto... Den rätten vart inte dålig kan jag lova :O Och till efterrätt blev det kolatårta med massa chocklad som vi serverade med grädde och hallon ^^ Vart helt sjukt gott ^^

Efter skolan så for jag till pappa och träffade honom... Han mådde inte så bra och de va lite ledsamt att se... Sen då jag komme hem så städade jag rummet och nu ser det riktigt fint ut ^^ Städat och snyggt... har tändt lite ljus och eldar lite doftoljor också nu... Mehn aja...

Såg idol idag och det va ett riktigt bra program idag ^^ Gillade det skarpt :) Jag trodde uttagningarna va över och att dem skulle börja sortera ut... men så va de ju inte... LoL...

I helgen blire inte mkt gjort tror jag... Har inte planerat något med nån så de blir nog bara slapp... Ska nog fara och hälsa på Jessika och Mikael också för det va så längesen nu...

Mehn nu ska jag läsa lite tror jag hare era korvstroganoffar ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0