Awesome...

Den här dagen har varit bra :)

Jag Haakan sa att han tyckte att jag va bra på att sjunga när jag stog och klyftade potatis ... Vilket fick mig att drömma mig iväg om att söka till idol och få sjunga inför publik... Fast i verkligheten hade jag inte ens kommit förbi uttagningarna...

Anton ringde mig och jag blev så djävla chockad xD KOm fan inte på vem satyget va först xD Djäffla döda honom xP Han undrade vad jag skulle göra imorgon... och då skulle jag ju vara med John... så det sög ju lite granna... men vi skulle höras av nästa vecka ...

Massa folk man ska hinna träffa men såh lite tid LoL ^^

Idag har bara varit en slöar dag ... Och de va lika bra ^^ Har bett Morsan att boka in operationen igen så hon ska ringa dit imorgon... Eller kallar man det operation? aja wtf...

Jag har bara lite saker att packa upp nu och det börjar se riktigt snyggt ut här ^^ (Utom tapeten xD) Mehn nu ska jag springa in i duschen^^ Hare bra alla busar :)

Kommentarer
Postat av: Natalie

blir inte ledsen då du e taskig, för du e int taskig, det är lixom DU att vara så, inge kul om du inte är så :o men alla andra fittor som skriker saker efter en osv, är SVARTSJUKA för att man vågar sticka ut å vara sig själv :)



haha jah, trampar nån på mig så trampar jag tbx :o att försvara sig är OKEJ ju :o



jah, fast jag sårar aldrig folk medvilligt. bara om dom sårade mig först. dålig stil, men det hjälper :) TAKE CARE! puss<333

2009-09-08 @ 23:13:59
URL: http://heroineismydrug.blogg.se/
Postat av: Anders Wikström

LoL Natalie = bög LoL xP

2009-09-09 @ 17:05:06
URL: http://fishinabowl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0