Den här dagen har varit pest...

Den här dagen började med att jag hällde 100gradigt kyclkingfett över min vänstra hand... sen efter det så Lyckades jag få en klump vitpeppar i mitt högra öga och det brände som fan och jag blev röd över hela ögat... Sen efter det lyckades jag skära mig i armen på en kant till ett lock... Och efter det så lyckades jag hälla ännu mer skållhett kycklingfett på samma hand...

Dagen började dåligt...

Sen nu på aftonsidan så pratade jag med Nico och när jag frågade henne om vi kunde träffas så fick hon helt plötsligt slut batteri i sin telefon... tycker det lät väldigt mysko ... men jag kan ju inte tvinga henne till något... Jag försåtr inte ens varför jag bryr mig om att försöka vara kompis med henne... jag menar... Det är ju fortfarande likadant som då vi va tillsammans... Jag bara ger och ger och hon bara tar och tar och slänger inte ens en tanke mot mig... Nae jag tycker det har gått för långt... Hon är en trevlig tjej... men hon är någon annans bekymmer nu... Hon har tömt mig på min sista droppe av tålamod...

Spelar det längre någon roll
Jag orkar inte slåss
Det är bortom min kontroll
Du lämnade mig ensam
Och självklart blev jag rädd
Min sista gnista hopp var att synas att bli sedd
Och jag glömmer bort att andas
För sex, musik och våld
var det vackraste som hänt mig sen själen min blev såld
Att synas utan att verka ser enkelt ut på håll
Men jag lever på impuls nu via fjärrkontroll
Men jag sa alltid nej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0