Det var fel av mig....

Det va fel av mig att skriva så om Nico... Hon har inte gjort mig något egentligen och jag ångrar att jag skrev så... Jag skrev det inte för att det va sant utan för att det fick mig att känna mig själv bättre... Som att hon är förbi lol nu kan jag skriva vad jag vill... men det funkar inte så... Folk blir sårade och sen sitter jag där och känner mig som ett tap...

Jag har beslutat nu för att lägga ner bloggen ett tag... Det har inte kommit något bra ur den och det kommer antagligen inte göra det heller... tyvvär... Så jag lägger ner den i nån månad och om jag sen orkar så kanske jag tar upp det igen... och därför har jag tänk avsluta med flaggan i topp med:


BEST OF ICA!

Haakan: "Åååh! Anders! Kycklingpappan!"'

Jag = LoL what? xD



Jag: Hah Oscar titta^^
Oscar: Åå fan ... bubbelpotatis...


Helena: Anders kan du hjälpa mig med nudlarna
Haakan: Anders hjälper inte folk med nudlar... Han hjälper folk med tjejer!

Helena: Anders har du någon tjej?
Jag: Nae...
Helena: Då borde du börja buggkurs! Då kommer du måsta knuffa bort tjejerna! xD


Haakan: Få se nu.... Ska skriva under dina papper... Vars skriver jag att du va skitdålig?


Hah dem är sjukt roliga xD

Kommentarer
Postat av: Adina

Hoppas du har det bra /Adina

2009-09-07 @ 12:23:46
URL: http://senzafine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0