Efter skolan

Idag efter skolan så ringde Simon till mig och undrade om jag skulle in till stan... Det skulle jag inte... men jag for dit endå och träffade honom... Där träffade jag även Jessika och Sara och Hanna och massa sånt folk ^^ Det va trevligt att prata med Jessika igen :) va längesen jag träffade henne...

Efter det så gick jag och Simon på ICA och jag hittade en femtilapp i fickan... Så vi köpte chockladkakor och dricka och simon köpte Kinasnacks ^^ Sen for vi hem till honom och satt vid datorn och Chillade och va ute och gick en bit sen såg vi idol ^^ De va ett bra program för de va så många dåliga LoL... Nu är det ju bara utsorteringen kvar och den ä inge kul ... Men aja...

I helgen har jag inte planerat något... Simon ska på fest i vår kvartersgård LoL klassfest ^^ Vi skulle ju göra klassfest i våran klass också :) Kanske kan vi ha den här? LoL Vi får se hur de blir med det... Aja vi hörs imorrn :) Hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0