En ensam dag...

Idag har jag inte gjort så mkt... Sett färdigt Scrubs... Börjat se How I met your mother, Läst bok, träffat Malin och packat upp dem sista sakerna...

Japp nu är allting uppackat :) Snart är alltså den här flytten över och det känns bra :) Har gjort det fint här i rummet nu också ^^

Har vare ute och gått också :9 kom typ just hem... Gick in till stan sen till Campus sen tillbaka ^^

Hittade massa gamla bilder när jag packade upp dem sista låderna här har ni lite av dem:

fg
Ritade jag på bilden i nian lol

sftud
Jag ritade mig själv i en SS dräckt för att det va en total motsats ...

gj

Bilden jag ritade av...



Jag då jag va liten ...


Har varit skönt att ta det lite lungt ikväll :) Har varit rätt mkt ståhej på sistone... men nu vill jag in i spelet igen ^^ Imorrn blire inskolnming i restaurangköket ^^ Kommer bli awesome... Aja nu ska jag läsa lite hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0