En fiskdag...

Blev inget städande idag heller... Blev så att jag va med John efter skolan... for till hans skola efter att jag slutade och sen så va jag med honom tills dess att han skulle fara hem... Blev vid 6 tiden...

Sen efter det så gjorde jag som inget tills dess att idol började ^^ Va ett riktigt bra program... Imorgon är dem i Umeå .... Ska bli kul att se om det är nån som man känner som är med...

På skeria idag så kokade vi fond och käkade laxburgare... Laxburgarna va sådär... dem smakade inte så mkt fisk... ibland så kom det massa fisksmak och då blev jag lite illamående lol...

Aja resten av dagen blev lite av en deppardag... Men man kan jku inte vara glad varje dag ^^ jag tar igen det imorgon... Andreas vår lärare verkar vara lite torr ... Han gillar inte då folk är oseriösa och skämtar... men vi gör ju vårt jobb och vi gör det bra också... Aja... Vi får se hur det blir... Vår grupp verkar rocka mer eller mindre.... Alla gör det dom ska och så...

Jag skrev ju på lappen att jag gillar då folk är seriösa... men jag menade ju att som folk förra året som inte ville vara där och istället inte gjorde något och tyngde ner oss andra... Men aja nu blire fest haregött hejrå


Kommentarer
Postat av: John

säg till Andreas "skaru ha en snyting" xD

2009-09-15 @ 23:14:05
URL: http://revolutionbegins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0