En galen dag

Idag så har jag gått från att vara superglad till att bli jätteledsen fram och tillbaka hela tiden lol... Plus så har jag känt att jag varit djävulskt slapp i kroppen... Tror jag håller på bli sjuk... Det suger... Men aja idag så snackade vi på skolan om hudraliska dildos och eco dildos och om man kunde bli vådltagen av en hydralisk dildo xD Djävligt mkt dildosnack äre där xD Men dem är ju roliga som fan xD

Efter skolan va jag med Simon ^^ Han är gään ^^ Vi har lagt upp mitt account på blocket nu så jag hoppas på att någon nappar nu ^^

Borde egentligen plugga inför provet på måndag... men jag är fan för slut för det xD Ska typ sova nu ... Hare gött allesammans ^^

http://www.blocket.se/vasterbotten/Warlock_horde_WoW_acc_Fina_bullar_23747333.htm?ca=2&w=1


Hör av er om ni är intresserade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0